söndag 18 mars 2012

Nous avons ensuite prendre une pause - Vi gör ett uppehåll med vår blogg.




Söndagen den 18 mars 2007 startade vi vår blogg "I hjärtat av Provence".
Det är nu på dagen 5 år som vår blogg har existerat.
Vi har i bloggens form försökt att ge fragment från vårt liv i Provence.
Många gånger har detta varit mycket stimulerande.
Vi har också själva fått perspektiv på vår provensalska tillvaro.
När vi började, för 5 år sedan, kunde vi aldrig drömma om
att vi skulle hålla på i 5 år och få 15.675 sidvisningar under denna tid.
Vi gör nu ett uppehåll i vårt bloggande.
Vi har en del att pyssla med förutom att blogga.
Vår bild ovan visar exempel på detta.

2 kommentarer:

  1. Bäste Sten och Harriet

    Det smärta mig och oss i Karlstad. Er blogg är den enda jag följer. Det har varit stimulerande att följa er. Roligt att känna igen sig och vara en del av miljön i APT och region. En plats och område som står oss så nära. Jag har varit två gånger på kort tid i Haute Var. En kompis, Magnus de Verdier, konsertmästare i Sinfonietttan har med sin familj ett hus i byn Seillans. Där var vi oktober. Underbart och faktiskt också i första veckan i februari. Mycket emd snö och utan ström ett dygn. Det var en upplevelse.
    Hoppas ni inte gör för långt uppehåll med er hemsida.

    Varma hälsningar från Kästels i Karlstad

    SvaraRadera
  2. Så tråkigt. Jag brukar gå in och titta ibland och se hur det "vackra folket" har det.
    Mitt och Unos liv är ju inte så glamouröst. Våfflor på balkongen var det bästa vi åstadkom i mars.
    Ha det gott!
    Kerstin

    SvaraRadera